13 תשובות
כןן אניי
מבאס ברמות
שואל השאלה:
באמת יורד לי כל הנקודותת
Rol
שואל השאלה:
אוף
Rol
גם לי
גם את פספסת שממירים לint?
שואל השאלה:
כןן בדיוק זהה
Rol
וואי די אני כ"כ התעצבנתי על עצמי אחרי זה אוף
זה גם היה מעקב פשוט סך הכל
והתחרפנתי וואו
אבל תדעי שקודם דיברתי עם מורה למדמח שלימד אותי בזום לפני הבגרות והוא הרבה שנים כבר מכיר את התחום והוא אמר שלהערכתו ירד לי בין 5 ל8
אבל כאילו מרגיש לי שירד יותר
שואל השאלה:
מה יצא לך בפלט ובסעיף ב?
Rol
שואל השאלה:
אני בול כמוך גם התעצבנתי על עצמי ממש
Rol
תגידו בשאלה שלוש מותר היה להשתמש בcontains?
אנונימית
התחברות ל