10 תשובות
גיל 13 ולא
אנונימית
הכל הכל רק לאחרונה (18), תמיד גילחתי מסביב או גזרתי עם מספריים קטנות
אנונימית
שנה שעברה נראלי
יכול להיות כי עשיתי את זה ללא ידע ואז כאב לי אחר כך
גיל 11 ועל הפעם הזאת ספציפית כן כי עשיתי את זה בפזיזות ובלי ידע בכלל, סתם הייתי חדשה בכל העניין של הסרת שיער אז התרגשתי אבל בכללי על זה שהתחלתי להוריד שמה שיער לא.
אנונימית
שואל השאלה:
אתן חושבות שעדיף לי לגזור את זה פשוט לא לגלח?
אנונימית
אף פעם. זה כמו יער שם למטה.
אנונימית
בכיתה ה, על המראה עצמו לא מתחרטת אבל לא ידעתי בכלל איך לגלח אז גירד לי ברמות במשך שבוע אז על הגילוח כן.
{;
^^^ לדעתי יש יותר חסרונות בגילוח מאשר יתרונות. במיוחד באזור הזה כי זה איזור רגיש.
מכאן תעשי מה שאת רוצה, אני לא מחליטה לך.
אנונימית
ההמלצה שלי היא לגמרי שתגזרי בינתיים כל עוד את לא יוצאת לים וכזה, וגם אז את לא צריכה לגלח הכל
אנונימית
גיל 12 בערך ומאוד מתחרטת
עשיתי את זה בלי שום ידיעה וגרמתי לעצמי לפריחה ופצעונים