עשו למשפחה שלי שהרסו את הבניין ובונים מחדש ובנתיים אנחנו בדירה אחרת והיינו אמורים לחזור עוד חודש אבל בגלל חברת החשמל זה יהיה עוד 3 חודשים החוזה לבית שיש לנו עכשיו חגמר חודשים הבאה והוא לא מוכן שנחתום לעוד חודשים רק שנה ככה שנצטרך לעבור ואז האופציה היחידה שלנו זה לגור אצל סבתא שלנו אבל זה ליטרלי להעביר את כל הבית שלנו אליה זה בית ממש קטן ו3 חודשים יהיה סיוט אחד גדול יש עוד מה לעשות?