התחברות
הרשמה
אם אני יוצאת למסיבה מחר בלילה, איך עדיף לסדר שעות שינה?
המסיבה מחר ב23:00, וכנראה אשאר שם עד לפנות בוקר
אין לי סיבה לקום מחר מוקדם, ואני יכולה גם לעשות שנצים
מה אתם חושבים/מה אתם הייתם עושים?
26 ביוני 2026, 00:12
שעות שינה
שינה
מסיבות
לילה
מה לעשות?
תשובה אחת
בעדיפות לקום כרגיל בבוקר. וללכת לישון צהריים עד הערב. נגיד עד 1900-2000
י
יודע דברים 43
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
זה בסדר שאני יוצאת להליכות ב12 בלילה?
מעדיפים ילדה טובה שלא שותה ומעשנת ולא יוצאת למסיבות או מישהי ששותה ויוצאת למסיבות?
אני יוצאת למסיבה זה בסדר לשים מחטב מתחת לשמלה או שיראו את זה?
שאלה, אתם הייתם בסדר עם זה שחבר/חברה שלכם היה יוצא בלילה הם ידידה שלו למסיבה?
זה בסדר שאני יוצאת מהבית רק בלילה?
אנשים יוצאים הלילה למסיבה או מחר?
לאן אתם יוצאים ביום שישי בלילה בדרך כלל חוץ ממסיבות לאן אפשר ללכת?
מסיבה עד 2 בלילה זה בסדר
זה בסדר לעשות היום בלילה מסיבה ?
אם אני יוצאת מחר לתל אביב יהיה כיף בלילה וזה או שעדיף סופש?
זה בסדר שאני יוצאת להליכות ב1 בלילה?