5 תשובות
למה לא? מה יש לתקוע אותו באדמה?
עדיף להכין תכשיט מהאדם, זה מה שאני מתכוון לעשות מאמא שלי.
עדיף להכין תכשיט מהאדם, זה מה שאני מתכוון לעשות מאמא שלי.
מעודדים את זה כדי לחסוך מקומות קבורה בסופו של דבר
שואל השאלה:
רגע מה? אתה רציני? גם כי זה לא כזה חוקי בארץ ואף אחד לא עושה את זה
פשוט נשמע לי שעדיף קבירה יותר אין לי מושג למה צריך לשים מישהו בקד ומה הסיבה לזה כי באסלאם וביהדות אסור
רגע מה? אתה רציני? גם כי זה לא כזה חוקי בארץ ואף אחד לא עושה את זה
פשוט נשמע לי שעדיף קבירה יותר אין לי מושג למה צריך לשים מישהו בקד ומה הסיבה לזה כי באסלאם וביהדות אסור
אנונימית
למה עצוב? למה לקבור זה בהכרח טוב או שמח יותר?
מקובל שם גם לנטוע עץ באדמה שעירבבו את העפר זה דווקא יפה
א זה חוקי בארץ ואפשרי, ב הסיבה היחידה שזה לא מקובל בארץ זה בגלל הדת
מקובל שם גם לנטוע עץ באדמה שעירבבו את העפר זה דווקא יפה
א זה חוקי בארץ ואפשרי, ב הסיבה היחידה שזה לא מקובל בארץ זה בגלל הדת
לא רק בארצות הברית יש גם בהודו הכפריים שהיינו פשוט היו שורפים את הגופות
באותו הנושא: