12 תשובות
כן זה תלוי
כן
אם אני לא מצליח להימשך
זה לא קורה הרבה אבל
אם היא לא הטעם שלי אין שום סיבה להמשיך
כן
כמה רע? אם היא לא הטעם שלי
יכול להיות אבל לרוב לא
כן מן הסתם
אם היא לא הטעם שלי אז הייתי פוסל
אין פה מדד לכמה היא אמורה להיראות
זה פשוט אם היא הטעם שלי אז יופי אבל אם היא לא אז לא
אנונימי
ברור, חיצוניות זה חשוב מאוד
רע מאוד, זאת אומרת מוזנחת בצורה קיצונית. יופי לא מפריע לי כלכך אני מצליח להסתכל מעבר לזה, חשוב אם התפיסות שלנו דומות ויש בה משהו שונה ממה שיש בחוץ
כאילו תלוי כמה היא לא הטעם אם זה קצת זה יכול לעבוד אבל אם עכשיו ממש ממש לא הטעם ואין שום משיכה וכלום זה כנראה לא יצליח לעבוד
חייב משיכה בסיסית, אז כן הייתי פוסל
וגם נשים היו פוסלות, אני פשוט לא צבוע כמו חלק מהנשים.
זה המינימום
רוב הפעמים שרוצים להתחיל עם מישהי צריך שהיא תיהיה הטעם פשוט של הבן אדם כדי שהוא יוכל לגשת אליה ואז להכיר אותה באמת ואם זה מתאים לו הוא ימשיך ואם לא אז לא
התחברות ל