8 תשובות
להשקיע במתמטיקה
זה שטויות לגמרי
יש לי 50 אחוז היעדרויות והציונים שלי אחלה
לקחת הכל בקלילות
יש לי 50 אחוז היעדרויות והציונים שלי אחלה
לקחת הכל בקלילות
רק לחרוש אין טיפ אחר
תאמת הכיתה הזו לא כזו קשה
הטיפ היחידי שיש לי לתת לך זה לא להילחץ ולפנות גם זמן לבילויים ודברים שעושים לך טוב, אבל כן ללמוד כי זה חשוב
בהצלחה
הטיפ היחידי שיש לי לתת לך זה לא להילחץ ולפנות גם זמן לבילויים ודברים שעושים לך טוב, אבל כן ללמוד כי זה חשוב
בהצלחה
להיות על החומר מההתחלה ככה יהיה לך יותר קל חוץ מזה כיתה לא כזאת קשה באמת
חשוב שהמורים יאהבו אותך אני באמת איחרתי והחסרתי כל השנה ופרגנו לי ממש מציוני הגשה
חשוב שהמורים יאהבו אותך אני באמת איחרתי והחסרתי כל השנה ופרגנו לי ממש מציוני הגשה
לבוא רגועים זו עוד שנה בתיכון ולומדים היא טסה הכל בסדר אין ממה לפחד
אשכרה ללמוד לפני כל בגרות
כולם מלחיצים אותך על הכיתה הזאתי אבל היא עוברת כל כך מהר והיא כיפית מאוד רק לקחת ברצינות את השיעורים והמבחנים כי הציונים של יא מאוד עזרו לי ביב שכבר אין לך מוטיבציה לכלום
באותו הנושא: