8 תשובות
להשקיע במתמטיקה
זה שטויות לגמרי
יש לי 50 אחוז היעדרויות והציונים שלי אחלה
לקחת הכל בקלילות
רק לחרוש אין טיפ אחר
תאמת הכיתה הזו לא כזו קשה
הטיפ היחידי שיש לי לתת לך זה לא להילחץ ולפנות גם זמן לבילויים ודברים שעושים לך טוב, אבל כן ללמוד כי זה חשוב
בהצלחה
4d1
להיות על החומר מההתחלה ככה יהיה לך יותר קל חוץ מזה כיתה לא כזאת קשה באמת
חשוב שהמורים יאהבו אותך אני באמת איחרתי והחסרתי כל השנה ופרגנו לי ממש מציוני הגשה
לבוא רגועים זו עוד שנה בתיכון ולומדים היא טסה הכל בסדר אין ממה לפחד
אשכרה ללמוד לפני כל בגרות
כולם מלחיצים אותך על הכיתה הזאתי אבל היא עוברת כל כך מהר והיא כיפית מאוד רק לקחת ברצינות את השיעורים והמבחנים כי הציונים של יא מאוד עזרו לי ביב שכבר אין לך מוטיבציה לכלום
התחברות ל