5 תשובות
איתך גם
לא יודעת אחותי
אולי תנסי להכיר מהביהס או להזמין חברים קצת הביתה
אני איתך בזה של החיים אני ממש רוצה להכיק אנשים חדשים
שואל השאלה:
אני עולה ליב
אני מכירה כבר את כולם בבית ספר, מי שאפשר אני כבר חברה שלהם, אבל סעמק אף אחד זה לא האנשים שאני מרגישה ממש אני איתם
סליחה שאני מתבכיינת אני פשוט באמת רוצה להכיר עוד אנשים
אנונימית
אני גם עולה ליב ואין כבר את מי להכיר שזה מבאס רצחח
בסדר תנסי אולי ץעבדי בחופש
תמלצרי או משהו
ואז תכירי חברים חדשים
התחברות ל