16 תשובות
לא
{;
דווקא לא, אישית אני מוצאת בזה חן אפילו אוהבת אין דרך לשנות את זה זה חלק מהאדם כבר מה שנשאר זה רק לחבב 3>
מהה
צלקות זה יפה רצחח
לא
לא זה מגניב
אם כבר ההפך
יש לי אקס עם צלקת ענקית בגב לאורך עמוד השדרה בגלל ניתוח
אהבתי את זה מאוד, קיבלתי את זה זה לא הפריע לי זה חלק ממי שהוא
אנונימית
שואל השאלה:
ואם זה צלקות מפגיעה עצמית?
אנונימית
זה אומר שעברת משהו ולאט לאט תתחילי לקבל גם את זה ותאהבי את זה כי התקופה הזאת הפכה אותך לחזקה
לא
לא
גם לי יש הרבה, כל צלקת מספרת משהו על בן אדם, כמו קעקוע, זה לא משהו רעה
לא, יותר בושה שיש לך שגיאת כתיב
*זו
אנונימי
התחברות ל