5 תשובות
ללכת ברור
כן!
אני טסתי לבד לגמרי וכולם היו בחבורות ועדיין מצאתי חברות מדהימות לחיים
מקנאה כלכך
הייתי הולכת ומכירה שם חברים חדשים
עדיין שווה! זאת הזדמנות להרגיש רגע כאילו יש לך חיים אמריקאים, זו חוויה מטורפת הייתי הולכת
כן תלך זה נשמע מעניין
התחברות ל