4 תשובות
גם אני לא
איך הגעת אליו?
איך הגעת אליו?
ניסיתי את הצהוב הוא מעולה וגם יש לו ריח טוב את זה לא ניסיתי אבל בעיקרון אני אוהבת את החברה יש לי וקס ושמפו יבש משם
שואל השאלה:
^^
ראיתי בסופרפארם והתעניינתי ולא היו ככ הרבה סרטונים עליו בטיקטוק אז שאלתי פה
^^
ראיתי בסופרפארם והתעניינתי ולא היו ככ הרבה סרטונים עליו בטיקטוק אז שאלתי פה
אנונימית
כןכן זה ג'ל מעולה דווקא
חברה איכותית המוצרים שלהם מעולים גם הספרי לשיער
עמידים מאוד
חברה איכותית המוצרים שלהם מעולים גם הספרי לשיער
עמידים מאוד
באותו הנושא: