8 תשובות
זה עובד, אנשים פשוט מבטלים את הנעץ. למעשה מתרגלים לבטל אותו תוך כמה זמן.
אפשר גם להוריד את הנעץ אחרי שעושים פלוס
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל למה שיבטלו
אנונימי
אני משער שהם לא חושבים שהשאלה זכאית לחשיפה או לא רוצים להעמיס את השאלות הנעוצות שלהם.
מה שcaligula אמר
שואל השאלה:
מי מסתכל על השאלות הנעוצות שלו חחח
אנונימי
^אנשים ששומרים שם דברים (?). זו רק השערה, אני באמת חושב שהסיבה העיקרית היא שהם לא תכננו לנעוץ מלכתחילה, אז למה שישאירו את הנעץ רק כי זה אוטומטית נעץ להם בלי לשאול אותם בכלל?
בדרך כלל פשוט לא רוצים שהשאלה תקבל חשיפה
אם השאלה מגעילה או פוגענית אני מבטלת את הנעץ