התחברות
הרשמה
הוא קרא לי פעם אחת ילדה טובה האם זה יהיה מוזר אם אבקש ממנו שיקרא לי יותר ככה?
אני גם אוהבת שהוא אומר לי נסיכה שלי
25 ביוני 2026, 23:11
הודעות
5 תשובות
אם אתם בקשר טוב זה יהיה בסדר
R
ROCK STAR
לא
{
{;
לא זה סבבה
ה
הבת של צאקי
לא זה בסדר
S
Stunning
זה בסדר גמור
❤
❤Eminem
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
זה יהיה מוזר אם ילדה בכיתה ח' תעשה בנייה קטנה כזאת?
איך הייתם רוצים שיקראו לילדים שלכם וכמה יהיו לכם?
אני אתיופית ואני רוצה לקרוא לילדה שלי מישל, זה יהיה מוזר אם אני אקרא לה ככה?
הייתן רוצות שיקראו לכן ילדה טובה?
זה יהיה מוזר אם ילדה בת 16 תלך להופעה של שלמה ארצי?
זה מוזר שילדה בת 14 וילדה בת 17 חברות ממש טובות?
זה יהיה מוזר אם אני ארשום לילדה שפעם היינו חברות ממש טובות חג שמח?
יהיה מוזר לכתוב לילדה שהייתה חברה ממש טובה שלי ביסודי
זה יהיה מוזר אם תראו ילדה ברחוב או בפארק יושבת לבד עם אוזניות?
שאלה מוזרה אבל יהיה למישהו קל להרים 10 קילו פחות ממנו?
יהיה מוזר לבקש ממנו להחזיר לי עוקב באינסטגרם?