6 תשובות
כן בתור מלצרית לשעבר זה סבל
מסתגלים לזה, כסף זה כסף
זאת עבודה פיזית מעייפת
אנונימית
כן. אני לא ראיתי הרבה מלצרית מחייכות בחיים שלי. תמיד יש חיוך מזויף כזה של "קחו אותי מפה כבר". אז כנראה שזה סבל טהור ונחמד.
שואל השאלה:
כבר עדיף לעבוד בחווה?
אנונימית
חוות נשמע מהמם. מה עושים אבל בחווה? באופן כללי הכל כזה? נשמע ממש כיף ומעניין.
התחברות ל