6 תשובות
היה כאן את הפעם הזאת שראו צ'אטים אחרונים של אנשים אבל לא נראה לי שזה היה פריצה פשוט היה באג או משהו כזה
הכי קרוב שאי פעם נגיע למתקפת סייבר^
כן
כן היה
אני גם ממש זוכרת את זה זה היה פסיכי
הראו צ'אטים אחרים של אנשים במשתמשים שונים ופתאום משתמשים שלא כתבו שנים כתבו משהו על דיסקורד בחברים לעט
אני גם ממש זוכרת את זה זה היה פסיכי
הראו צ'אטים אחרים של אנשים במשתמשים שונים ופתאום משתמשים שלא כתבו שנים כתבו משהו על דיסקורד בחברים לעט
כן
לא חושב שהייתה פריצה. לא זכור לי דבר כזה. אבל היו באגים ותקלות.
באותו הנושא: