6 תשובות
תצא לבד
אם כבר נשארת בבית תנסה להנות לראות סדרה או סרט ככה בטוב
כנל בראשון יצאתי עם חברות לקניון וזהו מבאס שהן לא זורמות לכלום
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור אני פשוט לא רוצה להיות תמיד בבאסה כשקורה דבר כזה
זה לא קשור אני פשוט לא רוצה להיות תמיד בבאסה כשקורה דבר כזה
אנונימי
תנסה אתה ליזום יציאות ואז אולי ככה זה יקרא יותר
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני שאלתי שתי חברים שלי אם יוצאים היום ושתיהם לא יכלו כי אחד קבע עם חברים אחרים והשני לא בבית
^ אני שאלתי שתי חברים שלי אם יוצאים היום ושתיהם לא יכלו כי אחד קבע עם חברים אחרים והשני לא בבית
אנונימי