6 תשובות
אם כבר נשארת בבית תנסה להנות לראות סדרה או סרט ככה בטוב
כנל בראשון יצאתי עם חברות לקניון וזהו מבאס שהן לא זורמות לכלום
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור אני פשוט לא רוצה להיות תמיד בבאסה כשקורה דבר כזה
אנונימי
תנסה אתה ליזום יציאות ואז אולי ככה זה יקרא יותר
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני שאלתי שתי חברים שלי אם יוצאים היום ושתיהם לא יכלו כי אחד קבע עם חברים אחרים והשני לא בבית
אנונימי