והיא לגמרי הייתה כבר מבוגרת. מאז שאני בערך בת 8(היום אני 23) בקיצור בימים האחרונים שלה כן שמתי לב למשהו חריג אבל חשבתי שהיא סתם לא הרגישה טוב.. עכשיו שעברתי בגלריה ראיתי תמונה שצילמתי אותה יושבת עם אבא שלי על החלון ביחד והיא הייתה נראת שם כלכך בריאה.. איך זה הגיוני?? שהיא ככה פשוט הלכה לי אחרי יומים כיאלו כלום???? אני בוכה על זה כלכך באמת