3 תשובות
גם אני מרגישה ככה
את יכולה לדבר איתי
את יכולה לדבר איתי
אני מבינה אותך ממש בתור אחת שגם הייתה בתקופה הזאת ויכולה להבין מה את מרגישה עכשיו אבל אני מבטיחה לך שזה עובר וזה יעבור אם את תעשי שינוי ותרצי שזה יעבור קחי החלטה לשחרר הכל את כל המחשבות הרעות את הרגשות הכל ולקום בבוקר ולצאת לעבוד כמה שיותר להעסיק את עצמך כי ברגע שאת כל היום בבית ובוכה זה רק מחמיר את המצב שלך
אנונימית
גם אני אז אני מבינה איך זה מרגיש זה פשוט חרא
אנונימית
באותו הנושא: