7 תשובות
עם את רוצה אותו תגידי לו
תגידי חו
תגידי לו
כן בטח שתגידי. אם זה משהו שמציק לך זה בטח תקוע לך בראש וקצת הורס את התקשורת ביניכם. פשוט תגידי בכיף. ככה באמת להבין מה רץ לו בראש. אולי קשה לו להתחיל שיחה משום מה.
שואל השאלה:
איך להגיד את זה? מרגיש לי מביך
אנונימית
נהה למה מביך? תמיד אפשר להגיד כל דבר עם חיוך וכזה עם נגיעה קטנטונת של הומור. זה לא צריך להיות "תקשיב צריך לדבר על משהו" .. לא ככה. באמת בכיף תוך כדי שיחה סתם ככה להבין מה דעתו על זה שהוא יזיז את האצבעות שלו בעצמו ויצליח לכתוב לך גם? חחח מבינה? משהו כזה בכיף. שלא יבהל.
התחברות ל