8 תשובות
אוקיי שתעשה מה שבא לה
מה הבעיה זה החיים שלה
זה דילברייקר עבורך?
כשהכרת אותה היא הייתה מעשנת? אם כן - אין לך באמת זכות להתלונן, וכדאי פשוט להיפרד.
אם לא - כדאי שתדבר איתה על זה, במידה ולא אכפת לה מהבריאות שלה והיא שמה את ההתמכרות הזו במקום הראשון - אין ברירה ותצטרך להיפרד.
במקרה הזה - זה באמת שחור או לבן.
אם לא - כדאי שתדבר איתה על זה, במידה ולא אכפת לה מהבריאות שלה והיא שמה את ההתמכרות הזו במקום הראשון - אין ברירה ותצטרך להיפרד.
במקרה הזה - זה באמת שחור או לבן.
למה זה מפריע לך
שתעשן
דבר איתה על זה ותנסה לעצור אותה
העזרה שלך תעשה לה רק טוב
העזרה שלך תעשה לה רק טוב
שואל השאלה:
זה היה דיל ברייקר אם היא הייתה מעשנת כל הזמן אבל היה לה תקופות של איזה 3 חודשים שהיא לא עישנה
זה היה דיל ברייקר אם היא הייתה מעשנת כל הזמן אבל היה לה תקופות של איזה 3 חודשים שהיא לא עישנה
אנונימי