6 תשובות
בייס אפרסק הכי יפהה
אבל זה קיץ אז תעשי צבעוני פסטל עדין זה גם יפה
לבן
פסטל
אני חיילת אז כנראה ששוב ורוד אוף
אנונימית
עשיתי וורוד עם פרנץ צהוב וציור של פרח זה ממש מושלם
באותו הנושא: