התחברות הרשמה

בבקשה שמישהו יענה אם קיבלתי בבגרות עצמה באנגלית 77 ציון הגשה שלי 65 הציון סופי אני יכולה לעבור את הבגרות יש גם את ה 30%

25 ביוני 2026, 21:46
ציוניםבגרות באנגלית    
2 תשובות
עובר זה 55
מזל טוב, עברת
ה
הקורנפלקס עם חלב של א בוטן275
שואל השאלה:
אבל זה לא הציון הסופי
ז
זורמתתתת
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
בבקשה שמישהו שמבין יענה כי לפעמים יש עונים שכן ויש שלא..
בבקשה שמישהו יענה
בבקשה שמישהו פה יענה בכלל לא ארוך
בבקשה שמישהו יענה לי אני לא מפסיקה לבכות
יש או אין בית ספר???שמישהו יענה לי בבקשה!!!!
דיי שמישהו בבקשה יענה- איירפודס
אני חייבת עזרה דחוףף בבקשה שמישהו יענה ליי
שאלתי שאלה ואף אחד לא עונה ואני מתחרפן אני פשוט משתגע שמישהו יענה בבקשה...
בבקשה שמישהו יענה לי.. תודה מראש
בבקשה תיכנסו אני חייבת כבר שמישהו יענה לי עח זה
למה ? שמישהו בבקשה יענה לי למה?