הגיוני שישנתי שנצ אתמול והיה לי 4 שיתוקי שינה בו זמנית? אני גם לא זוכרת אם חלמתי את זה או שזה באמת קרה
מה שכן, בסופם אני הרגשתי שאני ערה ונשמתי בקול נשימות מהירות כאילו אני בסיוט ולא מצליחה לצאת מזה, וקמתי מזיעה כולי. זה היה סבל. כן חוויתי בעבר שיתוקי שינה אבל הפעם אני לא זוכרת אם חלמתי את זה או באמת זה קרה.
גם אני לא יודעת איך אנשים מצליחים לפתוח עיניים בשיתוק שינה, אני אף פעם לא מצליחה, רק התת מודע שלי ער והכל משותק.