8 תשובות
יש לך צהבת
בזמן השינה העיניים ממשיכות לייצר דמעות וריר כדי להגן עליהן. ובגלל שלא ממצמצים הנוזל הזה מתייבש, ובבוקר נראה כמו הפרשה צהבהבה קטנטנה וחמודה בזוויות העיניים. כיף.
האוס עושה לי זיכרונות לא טובים מהמשפט הזה
אנונימי
הפרשות ככל הנראה
קורי שינה כי זה קורה בשינה
אנונימית
אין צהוב בעיניים...
^הכוונה בשאלה זה אצל בני אנוש.
התחברות ל