תשובה אחת
לגיל 21 לא עשיתי כלום האמת כי היה יום שישי
בכל מקרה טוב שכך, לא צריך להזכיר לי שאני מזדקנת
ובגיל 20 לא זוכרת מה עשיתי אבל בגיל 19 הלכתי עם המשפחה לגרג, היה ממש כיף
בכל מקרה טוב שכך, לא צריך להזכיר לי שאני מזדקנת
ובגיל 20 לא זוכרת מה עשיתי אבל בגיל 19 הלכתי עם המשפחה לגרג, היה ממש כיף
באותו הנושא: