4 תשובות
לא, אפשר לשלוח
לא זה בסדר תשלח
דבר ראשון הם לא יכולים לעשות כלום עם התעודת זהות שלך בלי משהו נוסף דבר שני הם צריכים את זה לטופס 101
אנונימית
לא צריך לדאוג אם אני לא טועה זה בשביל ביטוח ושיט כזה
אנונימי
לא
זה בסדר זה בכל עבודה ככה
אבל סתם ככה גם אני ככה פחדתי מזה בהתחלה:)
הכל בסדר אל תדאג
תשלח רגיל בלי טשטוש
אבל חשוב שתוודא שהעבודה היא...נורמלית ולא בשוק השחור או משו (למרות שאני מאמינה שנער בן 16 לא יכנס לזה)
התחברות ל
באותו הנושא: