8 תשובות
כן
את לא יכולה לעשות חוזר עם 80 ממה שאני זוכרת
לא, דבר ראשון בספק אם יתנו לך לערער דפר זה לא קל ובטח שלא עם 80, דבר שני ההבדל בין 80 ל90 הוא כמעט ולא קיים חוץ מכמה יחידות שאליהם מגיעים לא סתם אנשים אלא הטופ שבטופ, את יכולה להגיע גם לתפקידים מעולים עם 80 דפר
אל תעשי בחיים דפר חוזר אם את רוצה מודיעין
תקשיבי עם דפר 90 מתמיינים לשחקים ומתקבלים לשם בסוף רק ממש ממש טיפה ובנוסף מיונים לשחקים חוסמים את כמעט כל שאר המודיעין. אז מה עושים כל האלפי ילדים גאונים ומוכשרים שנופלים משחקים? מנסים להתקבל למשהו אחר, אם לא מצליחים אז נופלים בין הכסאות
לעומת זה עם דפר 80 תוכלי להתמיין לרוב המודיעין, כלל חמן וזה שזה מטורף רצח זה סיכויי קבלה הרבה יותר גבוהים להתקבל ויש שם המון תפקידים מטורפים. יש לי חברה עם 70 שעוד נתנו לה לבחור אם היא רוצה 81 או 8200
בקיצור אל תשפרי, אני ועוד המון נופלי שחקים אחרים היינו מתים להתחלף איתך ולהיות עם 80 ולהתמיין לכלל חמן
תקשיבי עם דפר 90 מתמיינים לשחקים ומתקבלים לשם בסוף רק ממש ממש טיפה ובנוסף מיונים לשחקים חוסמים את כמעט כל שאר המודיעין. אז מה עושים כל האלפי ילדים גאונים ומוכשרים שנופלים משחקים? מנסים להתקבל למשהו אחר, אם לא מצליחים אז נופלים בין הכסאות
לעומת זה עם דפר 80 תוכלי להתמיין לרוב המודיעין, כלל חמן וזה שזה מטורף רצח זה סיכויי קבלה הרבה יותר גבוהים להתקבל ויש שם המון תפקידים מטורפים. יש לי חברה עם 70 שעוד נתנו לה לבחור אם היא רוצה 81 או 8200
בקיצור אל תשפרי, אני ועוד המון נופלי שחקים אחרים היינו מתים להתחלף איתך ולהיות עם 80 ולהתמיין לכלל חמן
דפר חוזר זה רק עד 60
לפי מה שאני יודעת
לפי מה שאני יודעת
כן אפשר לשפר 80 אם חופרים הרבה למוקד אבל באמת שלא כדאי לה לשפר אם היא רוצה מודיעין
אני אומרת לכם אני עם 90 וחלמתי להיות במודיעין אבל התמיינתי לשחקים ונפלתי מזה כמו עוד אלפי מלשבים טובים אחרים וזה שבר אותי
אז כן אני הולכת לתפקיד שלא הכי בא לי ובדיעבד אני מבינה שהיה עדיף 80 וכלל חמן
אז כן אני הולכת לתפקיד שלא הכי בא לי ובדיעבד אני מבינה שהיה עדיף 80 וכלל חמן
תלוי פרופיל ונתונים גם למודיעין. אני דפר 80 ,45, ולא קיבלתי שום דבר מצהל. חוץ ממיון אחד שאותו אני ביקשתי בעצמי ואפילו לא עברתי אותו. ממש רוצים אותי מה אני אגיד. למודיעין סורבתי.
באותו הנושא: