6 תשובות
מבחינת הגדרה יבשה, אתה לא בודד. יש לך שני חברים קרובים ואמיתיים, זה כבר מדהים ולא מובן מאליו בכלל, ויש לך עם מי להיות גם כשזה לא הם. למה בכל זאת אתה מרגיש בודד? אולי סתם הסוללה החברתית שלך נגמרת מהר, ואתה מפרש את זה בתור איזשהו ריחוק מהחברים שלך? כי בודד אתה לא
שואל השאלה:
תודה אבל איך להפסיק את המחשבה הזאת
היא לא רציונלית במיוחד, לכן כשאתה מרגיש ככה במקום לתת להרגשה הזאת להתפשט ולערער אותך בלי התנגדות, תנסה לפרק אותה לגורמים. לחפור במוח ממה זה נובע. להזכיר לעצמך את המציאות - שבה יש לך למי לפנות, יש לך אנשים שיתמכו בך, אנשים ליהנות איתם ולצאת איתם למקומות.
גם אני מרגישה ככה ואני לי מושג מה לעשות עם זה
כנל גם,
יש לי חבר הכי טוב אבל הוא עסוק עם הבנות שלו, אבל הוא בקרוב מתגייס
יש לי עוד חבר הכי טוב אבל הוא בצבא כל הזמן וגם הוא עסוק עם הבנות שלו
ויש לי עוד חבר הכי טוב אבל הוא גר רחוק ממש ואי אפשר בדיוק להיפגש ביום-יום, אבל אנחנו כן משחקים המון ביחד במשחקי ווידאו
אני גר בחור, יישוב איי שם בקצה העולם
ממש לא נשמע לי שאת בודדה

יש אנשים שפורחים בחבורה ענקית ויש כאלה שמעדיפים שניים שלושה אנשים קרובים וזה לגמרי בסדר אם יש לך חברים שאת סומכת עליהם, נפגשת איתם ומדברת איתם ביומיום, זה כבר אומר שיש לך קשרים משמעותיים
להיות לבד לפעמים ולאהוב את השקט או את הטלפון לא הופך אותך לבודדה!