5 תשובות
אני שמה בדרכ הכל
את יכולה לשים חצי מהכמות לטעום ואם בא לך עוד פשוט תוסיפי
ממש קצת
יש כאלה ששמים ממש נגיעה יש כאלה ששמים חצי ואולי אנשים שאוהבים פה שרוף שמים הכל
שואל השאלה:
^^^הולי שיט איך את שמה את הכלל
שיתי שליש ושורף לי
כאילו שורף טוב אבל שורף חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אני עם כוס חלב ליד אמלה אני מרגישה אשכנזית פתאום איזה מביך חחח
אנונימית
התחברות ל