התחברות הרשמה

שווה ללכת לסרט VIP? ביולי-אוגוסט יהיו סרטים יותר טובים ויותר בVIP?

כי עכשיו יש רק קופה ראשית
25 ביוני 2026, 19:54
קולנועסרטVIPסינמה סיטי    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אף אחד לא רוצה ללכת איתי לסרט מה אני יעשה שווה לי ללכת לבד?
באיזה תקופה יש את המבצעים הכי שווים בקניון ?(אמצע יולי/סוף יולי/תחילת אוגוסט/אמצע אוגוסט?)
למה ביולי אוגוסט תמיד עמוס בקניונים?
מי פה בי"ב ואמור להתגייס ביולי/תחילת אוגוסט?
לאיפה הייתם ממליצים לי ללכת בארה"ב לטיול ביולי-אוגוסט?
חושבים שיהיה ניתן לטוס לחו"ל או לרדת לאילת ביולי אוגוסט כזה?
זה יולי יוני אוגוסט או יוני יולי אוגוסט?
יותר יקר לטוס ביולי או באוגוסט?
לדעתכם באיזה חודש הכי טוב ללכת לימית אלפיים יולי או אוגוסט?
היי שווה לי ללכת לישון (קמתי היום ב 12:00 ) שווה ללכת לישון או לראות סרט?
שלום האם שווה ללכת ללכת לסרט תור?