12 תשובות
כבד את אביך ואת אמך למען יארכון ימיך
לא מומלץ ועדיף להימנע (אבל בקטנה אם חייבים אז כן)
אסור לקלל, במיוחד לא הורים, לא משנה כמה הם מקללים אותך.
המצווה הכי גדולה זה כיבוד הורים לא משנה מה הילדים עוברים
זה גם זכות אצל בורא עולם
הסוד שבעתיד יהיו לך ילדים טובים ומחונכים - זה אם כיבדת את הוריך
שואל השאלה:
הקללות של אימוש מעודדות אותי להיות בבית בושת אלוהים מעריך את זה?
לא
מותר לך לכעוס ולהביע את זה
מותר לך להתרחק מהם לתקופה
וכשתגדלי ותצאי מהבית גם לנתק קשר אם הוא רעיל ומזיק
אבל לקלל לא כדאי ולא מומלץ
בעיקר לא לרדת לרמה שלהם.
שואל השאלה:
היא מקללת את כל הבית וגם את הבית שלי ומערבת את אלוהים יחד עם הקללות מין החלוניות שלה
אימא לא צריכה לקלל את הילדים שלה זה מה שלמדתי
למרות שההורים לא בסדר אסור לקלל אותם "ארור מקלה אביו ואמו", זה ניסיון קשה מאוד, אבל תהיי חזקה.
בהחלט לא צריכה
ומזעזע שזה המצב
ונשמע שהמצב הנפשי לא משהו שהיא מוצפת מאוד ולא יודעת לווסת את עצמה
תלמדי מזה להיות יותר טובה
לעצמך ולאחרים
שואל השאלה:
אני בן אדם טוב לאחרים אבל אותה אין לי בעיה לקלל
לא לרדת לרמה שלה זה חשוב
את כל כך כועסת ובצדק
תמצאי דרך לפרוק את זה
כן
אם הם מתנהגים אלייך ועושים ממך כמו חרא אז מותר לך לא להחשיב אותם כהורים שלך
התחברות ל