6 תשובות
כן
היא לבד מול המפלצות האלה
לא מרחמת עליה
היא בסופו של יום בחרה את הבחירות שלה ואת האמירות שלה שהובילו אותה למקום הזה
כן חושבת שההתנהגות שלהם מזעזעת והם לא צריכים לרדת לרמה הזו ושום דבר לא מצדיק את זה.
הפסקתי לראות את התוכנית לפני כמה פרקים
אבל עד הפרק שצפיתי לדעתי הם מתייחסים אליה נוראי
הם לא חייבים לאהוב אותה אבל לפחות לכבד
היא הכי יפה שם גם בגיל 36
אנונימית
לא
זאת ממש אשמתה
אני מרחמת על גל
אבל חושבת הפוך, שהדיירים האחרים יורדים לרמה שלה