4 תשובות
תנסי להפסיק. תדמיני מה זה להיות בצד השני. זה יקח זמן אבל בסוף את תצליחי
תחשבי מה זה להיות זה שמפיצים עליו
בנוסף פשוט תנסי להתרחק מההשיחות הרעות על אנשים אחרים
תגידי אני לא משתתפת בזה זה מה שאני עושה וואלה ככה יותר טוב פחות לשון הרע יותר כיבוד האחר
בנוסף פשוט תנסי להתרחק מההשיחות הרעות על אנשים אחרים
תגידי אני לא משתתפת בזה זה מה שאני עושה וואלה ככה יותר טוב פחות לשון הרע יותר כיבוד האחר
שואל השאלה:
וואי אהל גם מה אני עושה עם האשמה אשכרה הפכתי לרעה
וואי אהל גם מה אני עושה עם האשמה אשכרה הפכתי לרעה
אנונימית
שואל השאלה:
והאנשים שכבר פגעתי בהם
והאנשים שכבר פגעתי בהם
אנונימית
באותו הנושא: