7 תשובות
1.כן
2. אותה
3. שזה יהיה מערכת יחסים שוויונית
4.לא יודע השאלות שלך מאוד כלליות
5. מפחד שאני אצטרך להיכנס למכות בגללה
6. משפחה וילדים
2. אותה
3. שזה יהיה מערכת יחסים שוויונית
4.לא יודע השאלות שלך מאוד כלליות
5. מפחד שאני אצטרך להיכנס למכות בגללה
6. משפחה וילדים
נשמע כמו ראיון
דרוש בן זוג?
דרוש בן זוג?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח לא זה נטו כדי להבין את הבנים של היום^
חחח לא זה נטו כדי להבין את הבנים של היום^
אני חושב שכן
לא אהיה ביקורתי, אדע לכבד ולנהל שיחה בוגרת
אצפה לקבל בחזרה בגרות והערכה
מוכן להתפשר לא יודע למנות דברים אבל אני די קליל
מפחד שהיא תשתנה עם הזמן או שהקשיים יגברו על הטובים
חולם שיהיה קשר טוב שנדע להבין אחד את השנייה בצורה טובה ולהסתדר גם בקושי
לא אהיה ביקורתי, אדע לכבד ולנהל שיחה בוגרת
אצפה לקבל בחזרה בגרות והערכה
מוכן להתפשר לא יודע למנות דברים אבל אני די קליל
מפחד שהיא תשתנה עם הזמן או שהקשיים יגברו על הטובים
חולם שיהיה קשר טוב שנדע להבין אחד את השנייה בצורה טובה ולהסתדר גם בקושי
אני מאוד מקווה שכן.
אתן לה יחס של גבר דואג עם ביטחון ומוטיבציה לחיים שיכולים גם לשפר אותה מכל מיני בחינות, כנ"ל שזה ישפר את הזוגיות שלנו.
כנראה בתור אתאיסט אם באמת אני אהיה עד כדי כך חסר מזל, אני אהיה מוכן להתפשר על מישהי לא מאמינה ואהיה מוכן לצאת עם מאמינה, אבל לא ברמה דתית אלא סתם שהיא מאמינה ברמה רגילה/מסורתית, חילונית בקיצור.
לא אתפשר על מישהי שתהיה עם כבוד כלפי עצמה מבחוץ ומבפנים, מישהי שתצליח לבנות לעצמה ביטחון עצמי כשאני אהיה איתה ביחד, ושהיא תהיה בטוחה בנשיות שלה.
כנראה אפחד לאבד מישהי שיהיה לי איתה מאוד כיף למשך כל החיים.
חולם להקים איתה משפחה, ובכללי שנחווה ביחד הרבה דברים, כמו לנסוע לחול קצת ולטייל, גם בארץ אפשר כי זה מאוד כיף, ממש כמו שעושים עם המשפחה רק עם בת זוג.
באמת לא יכול לתאר זוגיות יותר קסומה מזה.
אתן לה יחס של גבר דואג עם ביטחון ומוטיבציה לחיים שיכולים גם לשפר אותה מכל מיני בחינות, כנ"ל שזה ישפר את הזוגיות שלנו.
כנראה בתור אתאיסט אם באמת אני אהיה עד כדי כך חסר מזל, אני אהיה מוכן להתפשר על מישהי לא מאמינה ואהיה מוכן לצאת עם מאמינה, אבל לא ברמה דתית אלא סתם שהיא מאמינה ברמה רגילה/מסורתית, חילונית בקיצור.
לא אתפשר על מישהי שתהיה עם כבוד כלפי עצמה מבחוץ ומבפנים, מישהי שתצליח לבנות לעצמה ביטחון עצמי כשאני אהיה איתה ביחד, ושהיא תהיה בטוחה בנשיות שלה.
כנראה אפחד לאבד מישהי שיהיה לי איתה מאוד כיף למשך כל החיים.
חולם להקים איתה משפחה, ובכללי שנחווה ביחד הרבה דברים, כמו לנסוע לחול קצת ולטייל, גם בארץ אפשר כי זה מאוד כיף, ממש כמו שעושים עם המשפחה רק עם בת זוג.
באמת לא יכול לתאר זוגיות יותר קסומה מזה.
אני יודע שאהיה כזה
מבחינתי זה להיות נוכח רגשית שם איתה כל הזמן, באופן עיקש. להקשיב לה ולהשמיע לה, לצחוק איתה, לחבק אותה, מה שאפשר להעלות על הדעת. לאתגר אותה רגשית ומחשבתית (לצאת מהאזור נוחות). הציפייה שלה בגדול היא שתעשה אותו דבר כלפיי. תתן לי חום, להרגיש שאני משמעותי, שתאתגר אותי אל מחוץ לאדישות או לאימפולסיביות שאני לפעמים נכנס אליהן. שתהיה לנו שפה משותפת וכימיה טבעית.
אני מוכן להתפשר על מעמד, השכלה, עבודה וכל פרמטר חומרי בסגנון. לא מוכן להתפשר על זה שתראה את הקשר בראש הסדר עדיפויות (כמוני), שתרצה ילדים בעתיד, שתהיה נשית, חמה ואוהבת ועם תפיסת עולם ערכית ואוהבת אדם. כמובן שגם על משיכה לא אתפשר (בעיקר בפנים ובנראות, הגוף פחות קריטי).
אני פוחד שאני בררן מדי, שאולי עם כל התמונה המגובשת הזאת בראש אני לא אמצא מה שאני מחפש. ושאם במקרה אמצא - אני אעשה טעות ואוותר על מה שיש לי בידיים.
אני חולם בעתיד הרחוק להיות איש משפחה שזה מרכז חייו, גם אם זה אומר לשים את האישה והילדים לפניי. שנהיה מאושרים, נצמח מזה ביחד ונוציא את הטוב אחד בשנייה.
אין ספק שכל זה דורש הרבה, ולכן אני גם לא רץ למערכת יחסים. כשזה יגיע זה יגיע.
מבחינתי זה להיות נוכח רגשית שם איתה כל הזמן, באופן עיקש. להקשיב לה ולהשמיע לה, לצחוק איתה, לחבק אותה, מה שאפשר להעלות על הדעת. לאתגר אותה רגשית ומחשבתית (לצאת מהאזור נוחות). הציפייה שלה בגדול היא שתעשה אותו דבר כלפיי. תתן לי חום, להרגיש שאני משמעותי, שתאתגר אותי אל מחוץ לאדישות או לאימפולסיביות שאני לפעמים נכנס אליהן. שתהיה לנו שפה משותפת וכימיה טבעית.
אני מוכן להתפשר על מעמד, השכלה, עבודה וכל פרמטר חומרי בסגנון. לא מוכן להתפשר על זה שתראה את הקשר בראש הסדר עדיפויות (כמוני), שתרצה ילדים בעתיד, שתהיה נשית, חמה ואוהבת ועם תפיסת עולם ערכית ואוהבת אדם. כמובן שגם על משיכה לא אתפשר (בעיקר בפנים ובנראות, הגוף פחות קריטי).
אני פוחד שאני בררן מדי, שאולי עם כל התמונה המגובשת הזאת בראש אני לא אמצא מה שאני מחפש. ושאם במקרה אמצא - אני אעשה טעות ואוותר על מה שיש לי בידיים.
אני חולם בעתיד הרחוק להיות איש משפחה שזה מרכז חייו, גם אם זה אומר לשים את האישה והילדים לפניי. שנהיה מאושרים, נצמח מזה ביחד ונוציא את הטוב אחד בשנייה.
אין ספק שכל זה דורש הרבה, ולכן אני גם לא רץ למערכת יחסים. כשזה יגיע זה יגיע.
רוטב שום
אנונימי
באותו הנושא: