5 תשובות
אם זה משהו בקטנה כזה שורה וחצי ולא ניתוח של הילד אז כן סבבה חמוד
וואי זה מקסים ברמות
שואל השאלה:
האמת שחשבתי לכתוב יותר, בגלל שאני יודע שחשוב לילדים שיזכרו עליהם דברים, ורגעים יפים איתם.
לא לכתוב תשובת בגרות בספרות, אבל לציין כמה רגעים יפים שהיו לנו ביחד, ואיך אני חוויתי את הילד, ושאני מאחל להם רק הצלחה בהמשך וכו
אנונימי
אפשר, יותר נהוג משפט קצר שישקף אותם
ותצטרך להיות זהיר במילותיך שמא עלול להישמע לא טוב גם
שואל השאלה:
איך ברכה כזו לדוגמה עשויה לעבוד לדעתכם?
" רועי,
מתוך שבועיים של היכרות, ושל עבודה ביחד, התרגשתי ונדהמתי מכמה שילד כל כך צעיר, יכול להיות כל כך חכם.
כבר מהרגע הראשון, ראיתי את הרצון שלך להכיר דמות חדשה שאתה לא מכיר, שהגיעה לגן במטרה לארח לכם חברה.
השאלות שלך, הזיכרונות, הרגעים, המשחקים, והכיפים שלנו, הפכו את החוויה שלי בגן למשמעותית פי כמה וכמה.
אני מאחל לך בהצלחה ענקית בכיתה א, ואני מקווה שתמשיך לזרוח, לבלוט, ולהפיץ אור גם במסגרת הזו."
אנונימי
התחברות ל