19 תשובות
יהיה בסדרר בטח יביאו לך טיפות כאלה לשים וזה יסתדר
כל עוד אתה רואה הכל בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
אני רואה מטושטש ויש כתם שבו אני רואה לבן בשדה הראיה שלי
אוי
אנונימית
לאט לאט אחי כרגע אתה צריך להרגיע את עצמך. לנשום להירגע הגוף כרגע נלחם בפגיעה והוא צריך אותך איתו מנטלית.

הכל יהיה בסדר. מה שקורה כרגע זה תגובות ראשוניות של הגוף לכאב וטראומה. הוא מגן על עצמו. זה כמו למשל שהגוף מאבד הכרה כשהוא מבין שזה מה שאמור להציל את החיים של הבן אדם.

תגיע למיון ויבדקו אותך. מקווה שאתה לא לבד שמישהו בא איתך.
שואל השאלה:
אין מישהו שבא איתי
אני אורח קבוע במיון ומזמן אף אחד כבר לא מתלווה אליי
יש לי נכויות כרוניות
אין מה להיות בלחץ. אם אתה רואה מטושטש - כדאי להימנע מנסיעה ברכב ולהזמין אמבולנס. 0
בסדר אז המקום עצמו לא מלחיץ אותך זה טוב (בשונה מהרבה אנשים אחרים). תעדכן פה אם תוכל..
אל תיכנס לפאניקה לפני שיש לך תשובה מרופא. העין רגישה בטירוף, וגם דברים יחסית קטנים יכולים לגרום לכאב ולטשטוש. טוב שאתה בדרך למיון, מקווה שיעדכנו אותך שזה משהו פשוט ויטפלו בזה מהר!!
תעדכן אותנו כאן
שואל השאלה:
אני לא נוהג אני בתחבצ
וועליה היית מזמין מד"א. למרות שכנראה לא יאשפזו אותך ואז היית משלם על השירות הזה. אם זה שיקול כאילו..
במקרה שקופת החולים מבקשת אמבולנס - היא צריכה לממן 100 אחוז מהתשלום
שואל השאלה:
הם לא ביקשו אמבולנס הם נתנו הפניה למיון
שואל השאלה:
וגם ככה יש לי חובות על אמבולנסים לצערי
אתה במיון כרגע נכון?
שואל השאלה:
עוד לא
שואל השאלה:
אני במיון, שלחו אותי למיון עיניים, ראה אותי אח, לקח לי מדדים ובדיקת ראיה (של מספרים), עכשיו מחכה לרופא
מחכים לעדכונים
שואל השאלה:
אני עם טיפות להרחבת עישונים אבל בעיקרון יש פציעות בעין
התחברות ל