9 תשובות
זה גיי לאהוב בנים, ולא זה לא גיי
לא
אנונימית
זה הכי גברי וביטחון עצמי שיש.
אלא אם זה זר כזה כמו במסיבת רווקות עם איברים כזה מפלסטיק שמחוברים מסביב. אחרת זה לא קשור.
אם כתוב על הזר "הומו" אז כן
שואל השאלה:
קשה לי לדמיין גבר ששם זר ועדיין זה נראה גברי
טוב שהוא לא גם אומר אומייגד יש לי יום הולדת ורוקד עם הזר מצד לצד
אנונימי
כשגבר בטוח בגבריות שלו, כל דבר שהוא יעשה ירגיש גברי.
התחברות ל