התחברות הרשמה

היה לי בגרות במחשב בitest והגשתי למשגיחה גם את המחברת בחינה שהיה עלייה את התעודות זהות שלי

המורה שלי אמרה לי שבגלל שזה ריק אני אקבל ואפס ולא הייתי צריכה להגיש את המחברת. אז מה הייתי אמורה לעשות
25 ביוני 2026, 16:43
בגרותבחינות בגרות    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
נגיד אם קיבלתי 75 בציון הגשה ו100 בבגרות הציון הגשה מתבטל או שהוא מוריד לי מהבגרות?
אפשרי לערער על ציון הגשה לפני הבגרות וגם אחרי הבגרות אם הציון הגשה לא רשום במשוב?
מה הציון הגשה הגשה שלכם לבגרות בעברית?
איך מחשבים את הציון של הבגרות בלשון כאילו המשקל של הציון הגשה והבגרות וזה?
איך מחשבים את הציון בגרות וציון הגשה ביחד?
איך מחשבים את הבגרות עם הציון הגשה?
אם אני קיבלתי בבגרות באזרחות 75 בעבודת הגשה 100 ובציון ההגשה 95 כמה הציון הסופי שלי?
אם הבגרות בי"ב מחשבים את ציון ההגשה גם על פי מחצית א בכיתה י"א?
למשגיח חיצוני בבגרות יש את הזכות לא לקבל הגשה של מבחן כי הגשתי ממש מהר?
בגרות בתנ"ך : ציון הגשה :55, הערכה חלופית :100 ציון בגרות : 90 איך מחשבים את הציון הסופי?
אם קיבלתי בציון הגשה 90 ובבגרות 70, ציון ההגשה יבוטל?