9 תשובות
לאלא גם אצל משרד הרישוי יהיה בסדר
של משרד הרישוי זה הדבר הכי קל בעולם אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
אתם בטוחים??
למה שמעתי אחרת?
אנונימי
בטח סתם איזה מישהו רצה להראות שהוא גאון אז הוא אמר שזה קשה יותר, באמת שזה מבחן קליל
אתה מטוגן
סתם ממש ממש לא אני גם עשיתי דרך משרד הרישוי פשוט וזה הכי קליל
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
אנונימי
בהצלחה רבה!
אפשר לעשות חיצוני פשוט דרך בית ספר אפשר להטעות ב6 במקום ב4
התחברות ל