13 תשובות
מאוד הגיוני, זה באמת מעליב
כן ברור
זה נורא לגיטימי להעלב מזה
לא מה יש לך יא לוזרית
אנונימית
שואל השאלה:
מה את רוצה זה באמת מעליב
אנונימית
אז אם את יודעת שזה מעליב למה את שואלת?
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מזה אני במחזור והרגי אני יושבת כבר מהשעה 12 על עריכות של תמונות שנידבו אותי לצלם באירוע אני כבר יושבת על זה רצוף במשך שעות וסוף סוף חברים באו אליי והלכו עכשיו אני מרגישה יותר גרוע
אנונימית
שואל השאלה:
כי לא הייתי בטוחה שזה משהו הגיוני להעלב עליו
אנונימית
לא כל דבר שואלים בסטיפס
פשוט תגידי שרצית לפרוק..
אם את יודעת שזה דבר מעליב למה את שואלת "זה דבר מעליב?" וכשעונים לך לא את אומרת אבל זה מעליב
אז מה את רוצה
אנונימית
מאד הגיוני ולגיטימי
כי מה שהם עשו ממש מעשה מכוער ומגעיל
לא זה לא, זכותם
היא רגישה פשוט וזכותם
אנונימית
יש להם זכות ללכת זה לא שלא האופן שבו הם עשו את זה מגעיל שהם לא הציעו לה גם לבוא
הגעתם למישהי והלכתם כי הייתה אופציה טובה יותר
למה באתם מלכתחילה?
מה זה אמור להביע?
בסדר אבל דיי היא רגישה ככה זה חברים היום וזה קורה מלא
שתתקדם בחיים
אנונימית
התחברות ל