9 תשובות
אין באמת עונה לכל אחד זה שונה
אבל סדרך כלל אומרים שבחורף
הרווקות יותר קשה אחרי הזוגיות הראשונה שאתה יודע ומבין מה היא שווה
מסכימה ומחזקת^
בשנות ה30/40 כשאתה רואה שכולם מתחתנים ורק אתה לא
אין קשר לעונה לדעתי
שואל השאלה:
שאלתי נטו בהקשר העונות
אנונימי
בחורף שבאלך להתחמם
שואל השאלה:
רגשית?
כי פיזית יש לי 100 שקל לתנור
אנונימי
נראלי שבקיץ כי בגלל כל ההורמונים וויטמין די וכזה אז עולה חשק מיני
אנונימית