9 תשובות
אין באמת עונה לכל אחד זה שונה
אבל סדרך כלל אומרים שבחורף
אבל סדרך כלל אומרים שבחורף
הרווקות יותר קשה אחרי הזוגיות הראשונה שאתה יודע ומבין מה היא שווה
מסכימה ומחזקת^
בשנות ה30/40 כשאתה רואה שכולם מתחתנים ורק אתה לא
אין קשר לעונה לדעתי
שואל השאלה:
שאלתי נטו בהקשר העונות
שאלתי נטו בהקשר העונות
אנונימי
בחורף שבאלך להתחמם
שואל השאלה:
רגשית?
כי פיזית יש לי 100 שקל לתנור
רגשית?
כי פיזית יש לי 100 שקל לתנור
אנונימי
נראלי שבקיץ כי בגלל כל ההורמונים וויטמין די וכזה אז עולה חשק מיני
אנונימית