התחברות
הרשמה
לעבוד כמלצרית (בג'פניקה ) זה יהיה נוראי אם אני קצת מגושמת או בכללי סבל? כי אני כל הזמן שומעת את הטראומות שאנשים מספרים
ממלצרות ואני גם לא טובה עם אנשים .. אז אני לא בטוחה
25 ביוני 2026, 15:41
מלצרות
תשובה אחת
נשמע שיהיה דיי נוראי כן
S
SapSap6
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
רק אני פוחדת לעבוד כמלצרית כי אני ממש מגושמת?
אני מתחילה לעבוד היום כמלצרית במסעדה נחשבת ואני ממש בלחץ
אני בת 15 מותר לי לעבוד באולם אירועים כמלצרית?
מאיזה גיל אפשר לעבוד כמלצרית באולם אירועים?
אני יכולה לעבוד כמלצרית בגיל 14?או במקדונלדס?ואם לט איפה כן?
בגיל 15 אני יכולה להתחיל לעבוד כמלצרית??
מאיזה גיל אפשר לעבוד כמלצרית וכזה?
זה קשה לעבוד כמלצרית באולם אירועים ?
התחלתי לעבוד היום כמלצרית במסעדה ופשוט פיטרו אותי
איך זה לעבוד במסעדה כמלצרית?
בשביל לעבוד בתור מארחת צריך לעבוד כמלצרית לפני במסעדה?