5 תשובות
תנשמי עמוק הכל יהיה בסדר נכון שזה מבאס אבל יהיו עוד פעמים שהוא יביא לך פרחים לצערי הפעם הזאת אין כלכך מה לעשות אבל תדברי איתה כדי שבעתיד לא יהיו דברים כאלה
אני מבינה את הכעס, אבל פרופורציות, זה פרחים שאפשר לקנות שוב ושוב כמה שרוצים.
חבל לכעוס כל כך ולדבר ככה על אמא.
חבל לכעוס כל כך ולדבר ככה על אמא.
זה מעצבן ולא מכבד של אמא שלך, אבל תנשמי, זה כולה פרחים. אני בטוח שיגיעו עוד הרבה
זה כולה פרחים נכון זה מרגש שהבן זוג שלך הביא לך אבל את צריכה לזכור שזאת אמא שלך היא בטוח לא עשתה את זה בכוונה רעה והמשפט הזה "אני על סף להרביץ לה" אלוהים שישמור פרופורציות
שואל השאלה:
^בסדר אני מבינה שזה לא משפט במקום אבל אתם לא יכולים לשפוט אתם לא יודעים מאיזה סוג בית אני מגיעה אני באמת סובלת פה
^בסדר אני מבינה שזה לא משפט במקום אבל אתם לא יכולים לשפוט אתם לא יודעים מאיזה סוג בית אני מגיעה אני באמת סובלת פה
אנונימית
באותו הנושא: