13 תשובות
זה יפה אבל לא בריא אבל זה מתאים לכולם בתכלס הכל במידה המכונה
הייתי ממליץ לכל אחד לא להשתזף כי זה מעלה את הסיכויים לסרטן עור
אני מורחת קרם גוף אבל כל יום
אני אשכנזייה אז אני לא אענה על השאלה הזאת
תשתזף אחי כל עוד אתה יכול יש כאלה שלא יכולים להשתזף רק נשרפים כמוני
עצוב
עצוב מאוד
עצוב
עצוב מאוד
תכלס, שיזוף זה יפ אבל בריאות העור הרבה יותר חשובה מקצת צבע לכמה שבועות
להשתזף זה יפה מאוד אין יפה כמו שיזוף
זה אומנם כן פחות מומלץ מהבחינה הבריאותית אבל עדיין אנחנו עושים את זה
פשוט לא להיות הרבה בשמש זה הכל
זה אומנם כן פחות מומלץ מהבחינה הבריאותית אבל עדיין אנחנו עושים את זה
פשוט לא להיות הרבה בשמש זה הכל
לא
אני לבנה רצח ולא מתאים לי שיזוף גם מבחינת הנראות וגם מבחינה בריאותית
אני לבנה רצח ולא מתאים לי שיזוף גם מבחינת הנראות וגם מבחינה בריאותית
אני אשכנזייה
לדעתי צבע עור שזוף הכי מחמיא לבנות עם שיער שטני או בהיר, זה מעלף להן.
לדעתי צבע עור שזוף הכי מחמיא לבנות עם שיער שטני או בהיר, זה מעלף להן.
זה תלוי בסיבולת של העור לקחת שיזוף...
הייתי שמה קרם הגנה
הייתי שמה קרם הגנה
לדעתי זה יפה על חלק מהאנשים אבל לדעתי יש אנשים שזה לא מתאים להם והם סתם נשרפים ולכל אחד יש את הגוון עור שמתאים לו אז אני לא ממליצה לכך אחד להשתזף
אנונימית
אני מתה על זה כן מספיק שעתיים בשמש פעם בשבוע
לא
ושיזוף זה לא כזה יפה לדעתי
ושיזוף זה לא כזה יפה לדעתי
אנונימית
באותו הנושא: