6 תשובות
אמור להיות בסדר, אני לא רואה למה לא ממש
כן
תקנו אותי אם אני טועה אבל נראה לי חלב סויה מתפרק בחום לא? זה למה משתמשים לרוב בשיבולת בקפה חם
כן
אני תמיד עושה ככה
אני תמיד עושה ככה
שואל השאלה:
יצא טעים כמו מאק אנד ציז רגיל אתם סתם הייטרים
יצא טעים כמו מאק אנד ציז רגיל אתם סתם הייטרים
אנונימית
חחח חלב סויה לנצח