3 תשובות
בטירונות שלי היו שבוע שחצי מהבנות לא הגיעו לא קרה כלום הם סתם מאיימים אין להם גם מה לעשות עם זה כי גימל זה מוצדק
אם את מוציאה אין להם מה לעשות עם זה גימלים זה מוצדק מבחינה חוקית אין להם מה לעשות עם זה
שואל השאלה:
ולהוציא רק אחד? כי אז הוא יהיה תקף רק לשישי ובשבת הם לא יבקשו ממני לחזור נכון? אז ביסיקלי אני אחזור רק בראשון כן?
ולהוציא רק אחד? כי אז הוא יהיה תקף רק לשישי ובשבת הם לא יבקשו ממני לחזור נכון? אז ביסיקלי אני אחזור רק בראשון כן?
אנונימית
באותו הנושא: