6 תשובות
אייפון 15 הרגיל
15 הרגיל
ה15 פרו מקס הוא מעולה (בכללי הסדרה של ה15)
מה שלא תקני בסוף תצלמי אוכל ואינסטגרם
שואל השאלה:
על מה אתה מדבר
על מה אתה מדבר
אנונימית
אם את לא רוצה מהחדשים הסדרה של ה15 הכי טובה מהדגמים האחרונים אז 15/15 פרו
לי אישית יש את ה15 פרו כבר שנתיים וחצי והוא ממש טוב אבל אני מחליפה עוד מעט ל17 פרו
לי אישית יש את ה15 פרו כבר שנתיים וחצי והוא ממש טוב אבל אני מחליפה עוד מעט ל17 פרו