6 תשובות
אייפון 15 הרגיל
15 הרגיל
ה15 פרו מקס הוא מעולה (בכללי הסדרה של ה15)
מה שלא תקני בסוף תצלמי אוכל ואינסטגרם
שואל השאלה:
על מה אתה מדבר
אנונימית
אם את לא רוצה מהחדשים הסדרה של ה15 הכי טובה מהדגמים האחרונים אז 15/15 פרו
לי אישית יש את ה15 פרו כבר שנתיים וחצי והוא ממש טוב אבל אני מחליפה עוד מעט ל17 פרו