7 תשובות
לא
לא
ממש לא שום דבר לא פדיחה די לנרמל את זה זה בסדר ללכת לבד אין פה שום פדיחה
לא
לא.
ממש בוגר - כל הכבוד לך
טיפ קטן:
באמת שאל תנסה לחשוב יותר מדי על דעות של אחרים, תחייה את החיים.
ממש בוגר - כל הכבוד לך
טיפ קטן:
באמת שאל תנסה לחשוב יותר מדי על דעות של אחרים, תחייה את החיים.
להפך זה ממש יפה אם אתה תתנהל ככה בצורה עצמאית ובכיף. זה מה שאנשים עושים. הולכים לקנות בגדים לבד.
באותו הנושא: