8 תשובות
לא אל תשלחי
שואל השאלה:
למה
אנונימית
כי מי שבאומיגל זה קצת אומר דרשני...
שואל השאלה:
מה? זה היה ילד שנה מעלי
אנונימית
כי זה גבר שפגשת באומיגל אחותי
ואם הוא בקטע הוא ישלח לך קודם את נסיכה אל תתחילי איתו את
שואל השאלה:
שומעות מסתבר הוא הגיב לי על סטורי כולשהו ולא ראיתי
אנונימית
שואל השאלה:
עוד לא נכנסתי אבל אני לא יודעת מה להגיב
אנונימית
התחברות ל