8 תשובות
לא לשלוח
לא אל תשלחי
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
כי מי שבאומיגל זה קצת אומר דרשני...
שואל השאלה:
מה? זה היה ילד שנה מעלי
מה? זה היה ילד שנה מעלי
אנונימית
כי זה גבר שפגשת באומיגל אחותי
ואם הוא בקטע הוא ישלח לך קודם את נסיכה אל תתחילי איתו את
ואם הוא בקטע הוא ישלח לך קודם את נסיכה אל תתחילי איתו את
שואל השאלה:
שומעות מסתבר הוא הגיב לי על סטורי כולשהו ולא ראיתי
שומעות מסתבר הוא הגיב לי על סטורי כולשהו ולא ראיתי
אנונימית
שואל השאלה:
עוד לא נכנסתי אבל אני לא יודעת מה להגיב
עוד לא נכנסתי אבל אני לא יודעת מה להגיב
אנונימית
באותו הנושא: