7 תשובות
את לא צריכה להגיד קעקוע רואים
תגידי לה שאת חושבת שמצאת חתן אבל הוא בן 30 וגרוש עם ילד
ואז תגידי לה שבסוף וויתרת על זה וניחמת את עצמך עם קעקוע
אמא
עשיתי קעקוע
עדיף לך לפתוח את זה ישר ולא להסתיר כי אם היא תגלה את זה לבד זה יהיה פי אלף יותר גרוע
לא חייב להגיד
שמעי העובדה שלא סיפרת לה כבר שמה אותך בסיטואציה לא טובה
אבל גם זה תלוי בגיל שלך בסופו של דבר שאתה בוגר זה לפעמים בא יותר בקלות להורים אבל גם זה תלוי איזה הורים
אני חושב שאת צריכה ללכת הביתה ולהגיד לאמא שלך תקשיבי הלכתי לעשות קעקוע תגידי לי מה דעתך
בסופו של דבר אין איך לדעת מה תהיה התגובה שלה
שיהיה לך בהצלחה ותתחדשי
חבל שלא סיפרת לה לפני ודיברת איתה לפני שעשית את זה בלי שהיא יודעת
אבל כבר עשית אז פשוט תבואי ותגידי לה בהכי יפה שיש שעשית קעקוע בסוף כבר עשית את זה אין דרך חזרה בהצלחה לך תתחדשי❤
התחברות ל